piątek, 28 października 2011

SKOKI GRUPOWE


Skoki tandemowe w grupie są dosyć fajne, bo jak już się na nie decydujesz, oznacza to, że czujesz się spadając swobodnie. Kiedy skakałem z kumplami, było nas ośmiu, to nie wiedziałem co sie będzie działo w powietrzu. A tu niespodzianka, wygłupialiśmy się i robiliśmy dziwne akrobacje, wiecie, taki totalny luz. Kumpel nawet gdzieś to umieścił w sieci ale nie mam pojęcia gdzie:) Nie widziałem nawet.
Moje opinie w skokach ze spadochronem w grupie: są super, ale od czasu do czasu, bo jak sakcze mniej osób, to czujesz się bardziej panem sytuacji.

1 komentarz:

  1. Hej! Widze że wiele nas łączy, też interesują mnie skoki spadochronowe, pierwszy mój skok tandemowy to gdy miałem 18 lat :D drugi skok rok później nie mogłem sie powstrzymać żeby nie skoczyć, dość długo zbierałem kase w końcu to 600 zł a ja nie zarabiałe, chodziłem do szkoły.
    Teraz próboje w jakis sposob zarobić pierwsze pieniądze, uzbierać jakos te 4 tysiące i spełnić swoje marzenie jakim jest kurs AFF. Pozdrawiam serdecznie, jesli masz chwile to zaglądnij na mój blog, może kiedyś spotkamy się w locie! hehe, jescze raz Pozdrawiam, link do mojego bloga poniżej:

    http://skokispadochronowee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń